Búcsút kell venni a BMW M5-östől.
Nem tudjátok melyik autóról van szó? Pedig biztos találkoztatok már vele a közutakon is, csak nem tudtatok róla. Vagy azért, mert nem vettétek észre a különbséget az 520d és az M5 között, vagy azért, mert olyan tűnt el a horizonton. Egy M5 tulajnak nincs szüksége arra, hogy kompenzáljon, ő csak a gázt tapossa!
Rekord eredménnyel búcsúzik az M5-ös, a most befejezett negyedik generációból minden eddiginél több, 19 523 darabot tudtak rádumálni a kereskedők a vásárlókra. Akik annyira teljesítmény-fókuszáltak, hogy az már nem is lényeg, hogy melyik praktikus és melyik nem. Mi mással magyarázható, hogy csak 1025 kombit tudtak eladni húszezer lépcsős hátú mellet? Aki M5-öst vesz, az nem sétakocsikázásra, hanem arra használja az autóját, amire azt kitalálták. Vezeti. Mit ér az erő, ha nem uralod? Az M5-ösben van erő, és uralni is lehet. Miután az ember sikeresen végigjárt néhány döcögős utat, odafigyelt a mesterfogásokra, és nem felejtette el azokat.
Autonavigator.hu